השירותים שלנו

דוח שנתי
דוח שנתי
המשרד יגיש עבורך את הדוח השנתי למס הכנסה , תוך ניצול הטבות המס המקסימליות עבורך כחוק.לצורך הגשת הדוח השנתי למס הכנסה תתואם פגישה לקראת סוף השנה לצורך :
  • דיווח מצב העסק.
  • תכנוני מס לראת סוף שנה.
  • ניתוח העסק מבחינת מס הכנסה.תשלומי המס וכו' .
  • פגישה נוספת תתאום לפני הגשת הדוח השנתי למס הכנסה.

למה צריך להגיש דו"ח שנתי לעסקים?


בעלי עסק ועצמאיים, מעבר לדיווחים השוטפים לרשויות, מחויבים לתת דין וחשבון שנתי לרשויות המס .

בעלי עסקים מחויבים להגיש דוח הכנסות והוצאות שנתי בגין שנה שנספרת מה 1 לינואר עד ל 31 לדצמבר של אותה שנה. את הדו"ח יש להגיש עד ה 30 לאפריל בשנה העוקבת. בעלי עסקים שמנהלים ספרים בשיטת החשבונאות הכפולה יוכלו להגיש את הדו"ח עד ה 31 למאי.

הגשת דו"ח שנתי בזמן ובאופן מדויק ימנע מכם קנסות וריביות פיגורים אשר עשויים להכפיל את עצמם מעבר לתשלום המס השנתי.

אם מסיבה כלשהי אינכם מצליחים לעמוד בהעברת הדו"ח בזמן, יש להגיש בקשה מנומקת לפקיד השומה לבקשת הארכה.

בכדי לצמצם תשלום המס ככל הניתן ועל מנת להגיש את הדו"ח השנתי באופן מדויק,  יש להיעזר במשרד רואי חשבון המכיר את החוקים ומקיים קשרים הדוקים עם הרשויות ורשויות המס. ככל שהעסק גדול יותר כך חשיבות המעקב השוטף אחר ההוצאות וההכנסות חשובה יותר ואיתם הדיווח השוטף והדיווח השנתי- הפקידו את כספכם בידיים אמינות בלבד.

הגשת דו"ח שנתי לשכירים


לעיתים, במקרים בהם שכיר משתכר בהכנסה גבוהה במיוחד, מס הכנסה עלול לדרוש הגשת דו"ח שנתי . שכירים רבים אינם יודעים ולעיתים חוששים מפעולת הגשת דו"ח שנתי. הגשת דו"ח שנתי עד כמה שהיא יכולה להיות סבוכה ומלאה בהליכים ביורוקראטיים סבוכים לכאורה, עשויה לתרום רבות לעובד השכיר עד כדי הזרמת רווח כלכלי ממשי אל משק הבית הפרטי.

הגשת דו"ח שנתי אינה כוללת אך ורק את משכורתו של השכיר, אלא גם את הוצאותיו השונות המוכרות במס, כמו: תרומות לעמותות וארגוני צדקה, סיום תואר, תשלום בגין ילדים בעלי נכות המתגוררים עם ההורים ואפילו החזרים בגין מיסים שנלקחו מהמדינה!

ישנם מקרים בהם שכיר המגיש דו"ח שנתי, מחויב לשלם למס הכנסה. בכדי לא להגיע לתוצאה ההפוכה חשוב להתייעץ עם איש מקצוע אמין וותיק מתחום המיסוי והחשבונאות בכדי להבטיח התנהלות כלכלית וכדאית.

תיאום מס להכנסה נוספת


במקרים בהם שכיר עובד יותר ממקום עבודה אחד , כדאי שתדעו שהחיוב במס על הכנסות נוספות יכול להגיעה  עד 50% בהעדר ביצוע תאום מס.

תיאום המס הוא כמובן אינו חובה על פי החוק, אבל, וזהו אבל חשוב, קיומו של אחד יבטיח לכם חסכון בתשלומי המס  שלכם.

תיאום מס יבטיח קיזוז של תשלומי המיסים וימנע הוצאות חריגות בתשלומי המיסים. קבלת ייעוץ מרואה חשבון מוסמך תעזור לכם לחסוך כספים רבים ולשמור עליהם בכיס או בבנק.

שיחת טלפון קצרה תוכל לחסוך לכם כסף רב.


עלות השרות(*): 800 ש"ח+מע"מ
 
(*) עלות השרות לעסקים קטנים בעלי מחזור מכירות עד   500,000 ש"ח

התקשרו עוד היום או  השאירו פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם.
יש לכם שאלה?
מלאו את הטופס הבא ונחזור אליכם בהקדם
מאמרים ומדריכים
4.4.13
מחשבונים
מבחר מחשבונים בתחום הפיננסי לגולשי חישובית

מיסוי מתנות
בימי חגים מעבידים נוהגים לתת מתנות לעובדים , ללקוחות וספקים.

הגשת דוחות שנתיים
משרדינו החל בהגשת דוחות שנתיים לעצמאיים, חברות ועמותות. לפרטים צרו קשר - בטלפון 08-8565848
או השאירו הודעה

הכרה בהוצאות לעובדים מהבית
בעלי עסקים רבים עושים שימוש בחלק מדירת המגורים פעילות עסקית לצורך חיסכון בעלויות, נוחות וכו'